TRX nodarbības JAUNIEŠIEM!

bilde_trxVissvarīgākais ir motivēt bērnus un pusaudžus savlaicīgi attīstīt viņu skeletu muskulatūru un muskuļu sistēmas funkcionalitāti. To vajadzētu realizēt sporta stundās, tomēr standartu sistēmā tas nav paredzēts, jo to veidotāju kompetence ir tālu no vēlamā līmeņa. Zēniem un meitenēm vajadzētu izveidot pietiekoši spēcīgus muskuļus, kaulus, saišu aparātu, lai viņi būtu spējīgi realizēt pietiekoši augstā līmenī fiziskās aktivitātes, kuru rezultātā viņiem uzlabotos fiziskā veselība, uzlabotos imūnsistēma, darbības spējas, samazinātos traumu iespējas un pats galvenais arī saslimstība.

Kāpēc tieši TRX?

Tas ir neierasts un azartisks treniņa veids mūsu Cukurfabrikas foršo treneru Evija Plone  un Rita Saltuma vadībā! Motivējoša mūzika un viņu aizrautība ir tas, kas liek atgriesties un panākt rezultātu, strādājot ar savu augumu.

evija-trx12631562_932754290140067_7755722301781338720_n

 

 

 

 

 

 

Šim fitnesa veidam ir ļoti mazs traumu risks, jo TRX piekares sistēmas treniņā katrs pats var izvēlēties sev piemērotu treniņa intensitāti. Noteikti nozīmīgi ir tas, ka TRX piekares sistēmas treniņš ir viens no retajiem fitnesa veidiem, kuru atzīst arī fizioterapeiti, dažos gadījumos piemērojot pat rehabilitācijā.