TRX

TRX® Basic – zemas/vidējas intensitātes nodarbība, kas pilnībā nodarbina visu ķermeni, attīsta spēku, mobilitāti un veicina vielmaiņu. Treniņa galvenā daļa tiek sadalīta 3 (trijos) darba apļos, katrā aplī tiek nodarbināts viss ķermenis. Plus nobeiguma daļā papildus vingrinājumi vēdera muskulatūras nostiprināšanai.

Variējamas intensitātes nodarbība, kas piemērota gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.

Treneris- Artis

TRX® + Cardio – vidējas/augstas intensitātes nodarbība, kas pilnībā nodarbina visu ķermeni, attīsta spēku, mobilitāti, uzlabo izturību un veicina vielmaiņu. Treniņa galvenā daļa ir sadalīta 4 (četros) darba apļos, katrā aplī tiek nodarbināts viss ķermenis un papildus kardio slodzes uzdevumi vielmaiņas paaugstināšanai.

Variējamas intensitātes nodarbība ar īsām atpūtas pauzēm.

Treneris- Artis

TRX® – Individuāla pieeja intensitātes noteikšanai. 

Treneris- Andris

TRX Strong ir vidējas vai augstas intensitātes spēka treniņš. Nodarbība ir sadalīta trīs daļās – iesildīšanās, galvenā daļa un atsildīšanās.

Trenere- Līva

TRX strong nodarbībā uzsvars tiek likts uz ķermeņa spēka un izturības attīstīšanu, muskulatūras nostiprināšanu. Nodarbības laikā uz konkrētu muskuļu grupu tiek strādāts ar lielāku atkārtojumu skaitu un/vai ilgāku laika periodu.

Trenere- Līva

TRX fit ir vidējas vai augstas intensitātes intervāla treniņš. Nodarbība ir sadalīta trīs daļās – iesildīšanās, galvenā daļa un atsildīšanās.

Treniņš apvieno īsus augstas intensitātes treniņa periodus un īsus atpūtas periodus.

Nodarbības uzbūve
Nodarbība tiek sadalītas 3 daļās
Iesildīšanās– 5 – 7 min, vieglo vingrojumu izpilde, lai iesildītu savu ķermeni, muskuļus, un sākt nodarbību bez traumām!
Galvenā daļa– 35 – 40 min, vingrojumu izpilde, kas atbilst izvēlētajai intensitātei.
Atsildīšanās– 7 – 10 min, ietilpst muskuļu atbrīvošana un izstiepšana ar un bez TRX piekares siksnām.

TRX®  piekares treniņsistēma ir viens no jaunākajiem un efektīvākajiem treniņa konceptiem pasaulē. Treniņsistēma attīsta lokanību, spēku, izturību, īpaši stabilitāti un dziļo muskulatūru. Uzlabojas arī locītavu stabilitāte un mobilitāte, stāja, samazinās trauma risks. Treniņa laikā kā “apsmagojums” tiek izmantots sava ķermeņa svars. Veicot pat ļoti vienkāršus vingrinājumus, ir jānotur ķermeņa poza un stabilitāte, kas savukārt liek darboties dziļajai muskulatūrai, tādēļ treniņš ir īpaši efektīvs.

TRX® ir ļoti populāra ASV un visā pasaulē, treniņsistēma tiek pielietota augsta līmeņa sportistu, sporta komandu, armijas treniņam, fizioterapijā, kā arī grupu nodarbībās un personāltreniņos. Sākotnēji tā tika radīta ASV Jūras flotes karavīru fiziskās sagatavotības nodrošināšanai, kad persona dienesta laikā ir nošķirta no ārpasaules.