ABS+Roll & ABS+BUTT

ABS+BUTT

Treniņš sievietēm!!!
Šinī nodarbībā tiks stiprinātas sieviešu problemātiskās zonas korsete, augšstilbi un sēžas muskuļi.
Sēžas muskulis ir t.s. «slinkais muskulis», kam ir tendence palikt vājam, tādēļ tas ir jātrenē regulāri.Uzmanība jāpievērš arī augšstilba aizmugurējās daļas, jeb «hamstringa» nostiprināšanai. Tas bieži tiek traumēts, ja ir vājš. Augšstilba aizmugurējo daļu stiprina izklupieni, gurnu celšana augšā, vai kājas saliekšana speciālos trenažieros.

Trenētas sēžas priekšrocības ir:

  • Labāka stāja: sēžas muskuļi notur ķermeni pareizā pozīcijā. Un tas notiek gan kustoties, sēžot un arī stāvot.
  • Labāk mugurai: Ja tev ir bieži jāpaceļ lietas, pareizai celšanai ir nepieciešama kāju un sēžas muskuļu palīdzība. Bet ja muskuļi nav formā, muguras muskuļiem iznāk pārāk liela slodze. Tad nav jābrīnās par muguras sāpēm.
  • Aizsargā mugurkaulu: ķermenis tā lietošanas laikā tiek vairāk vai mazāk satricināts – tu skrien, staigā, lec. Un katrs satricinājums iziet cauri ķermenim pa locītavām. Šos triecienus mīkstina trenēti kāju un sēžas muskuļi, kas uztver triecienu un tādā veidā aizsargā ķermeni.
  • Vairāk enerģijas: daudzas ikdienas kustības liek strādāt kāju un sēžas muskuļiem. Jo izturīgāki tie ir, jo mazāk nogurst un tas pats attiecas arī uz tevi.

Avots: iform.nu 

ABS vēdera un muguras/ jostas vietas stiprināšana īpašs uzsvars uz korsetes muskuļu grupām (vēdera, muguras, sānu). Uzlabo vispārējo fizisko formu, attīsta izturību un spēku izmantojot savu svaru un papildu inventāru.

ABS+Roll

ABS+Roll ir vidējas intensitātes intervālu treniņš, kurā tiek nodarbinātas svarīgākās ķermeņa muskuļu grupas, ar īpašu uzsvaru uz korsetes muskuļu grupām (vēdera, muguras, sānu). Uzlabo vispārējo fizisko formu, attīsta izturību un spēku izmantojot savu svaru un papildu inventāru.

Nodarbības beigu daļā tiks veikta pašmasāža ar ruļļiem. Muskuli no ārpuses klāj blīva saistaudu plēve vai apvalks, jeb fascija, kas muskulim izveido maksti, vienkārši sakot, satur mūs kopā. Ir pierādīts, ka fascijai ir liela ietekme uz mūsu stāju, kustību kvalitāti, sāpju uztveri un pašu muskuli. Miofasciālā masāža ar pašmasāžas ruļļiem palīdz novērst muskuļu sāpes un uzlabo muskuļu darba spēju atjaunošanos procesu.  Izmantojiet masāžas rulli, lai uzlabotu asinsriti, atbrīvotu fascijas un muskuļus pēc slodzes vai palīdzētu uzsūkties pienskābei. Kombinējot to ar stiepšanās vingrojumiem, tas ir lielisks rīks, lai attīstītu lokanību. Daudzi sportisti vairs nevar iedomāties savus treniņus bez šī revolucionārā trenažiera, kas lieliski kalpo arī dziļās muskulatūras nostiprināšanai. Trigerr punktu masēšanai, muskuļu tonusu samazināšanai pēc fiziskas slodzes ātrākas atjaunošanās un “atkritumvielu” izvadīšanai no organisma.

ABS+Roll palīdzes iegūt tvirtu augumu, attīstīs vispārējo fizisko sagatavotību, attīstīs muskulatūru un pašmasāža palīdzēs atjaunot ķermeņa elastīgumu pēc treniņa.

Nodarbība ir piemērota visiem, sākot ar tiem, kuri tikai vēlas sākt nodarboties ar fiziskām aktivitātēm un tiem, kuri seko līdzi savai fiziskajai formai, kā arī sportistiem, kuriem ir svarīga vispārējā fiziskā sagatavotība(riteņbraucēji, skrējēji, vieglatlēti u.t.t.)

 

Trenere Rita Saltuma